El Servei Català de la Salut comunica a l’Ajuntament la reobertura del consistori mèdic de Castellgalí els dijous de les 10:00h a les 15:00h

Dimecres, 8 de juliol de 2020 a les 10:00

El consultori municipal de Castellgalí obrirà un dia a la setmana, a partir del dijous 16 de juliol. L’obertura del CAP de Castellgalí serà tots els dijous de les 10:00 hores fins a les 15:00 hores, només amb servei d’infermer/a i administratiu/va.

En motiu de la carta feta arribar al Departament de Salut, per part de l’Alcalde de Castellgalí, Cristòfol Gimeno i l’Alcalde del Pont de Vilomara i Rocafort, Enric Campàs s’ha obtingut resposta en referència a l’obertura del CAP de Castellgalí. Tot i considerar-ho insuficient atès que no és el que reclamaven els dos Alcaldes, es comunica a la població i es continuarà insistint en restablir els serveis sanitaris del nostre municipi.

L’explicació que dóna el Departament de Salut per oferir només aquest servei és la falta de professionals.

Segons afirmen des del Departament de Salut de la Catalunya Central han valorat la possibilitat de reobertura d’alguns consultoris municipals, sempre i quan no canviï la situació epidemiològica del territori, sobretot per a l’atenció de pacients amb patologia crònica, amb visita programada, prèvia trucada al centre o bé mitjançant l’eConsulta (us facilitem l’enllaç d’aquest espai telemàtic a continuació):

Per tal d’accedir a l’eConsulta: És imprescindible que us identifiqueu mitjançant el codi d'identificació personal (CIP) de la vostra targeta sanitària individual, sense espais entre lletres i números.

Darrera actualització: 08.07.2020 | 13:46