Les escoles de Castellgalí romandran tancades a partir de divendres 13 de març com a mesura preventiva de la propagació del Coronavirus

Dijous, 12 de març de 2020 a les 00:00

Les escoles de Castellgalí romandran tancades en motiu de prevenció de la propagació del coronavirus.

Des de el govern de la Generalitat de Catalunya, el president Quim Torra ofereix una última ordre de tancament d'escoles a Catalunya.

Aquest tancament dels centre educatius es farà efectiu a partir de divendres 13 de març, com a mesura de prevenció de la propagació del coronavirus.

La mesura suposarà el tancament de l'escola bressol Municipal Castellnins i de l’Escola Municipal Sant Miquel.

També s’han cancel·lat les activitats extraescolars, com a mesura preventiva per a la propagació de malalties transmissibles emergents amb potencial d'alt risc (coronavirus SARS-CoV-2).

El Consorci d’Educació aconsella quedar-se a casa i en cas de sospites de poder tenir el virus (a causa d’haver tingut contacte estret amb una persona amb símptomes de coronavirus) caldrà trucar al 061 en els últims 14 dies.

Darrera actualització: 12.03.2020 | 16:19