L’oficina de Sorea romandrà tancada temporalment, així com les visites de dilluns a l’ajuntament de Castellgalí

Dijous, 12 de març de 2020 a les 00:00

L’oficina de Sorea romandrà tancada temporalment i els dilluns es cancel·la el servei que porta  a terme a l’ajuntament de Castellgalí de les 9:00hores a les 11:00hores, en motiu del COVID-19.

Com a mesura de prevenció, per tal d’evitar la propagació del COVID 19, l’oficina de Sorea i l’atenció portada a terme pel públic els dilluns a Castellgalí romandran tancades.

Des de Sorea es reforcen els serveis d’atenció no presencial, per aquest motiu recomanem a la població que utilitzi els canals comunicatius alternatius per fer les seves consultes i gestions.

En front de qualsevol problema anoteu les vostres peticions i deixeu-les a la bústia (contactarem amb vosaltres abans de 24h) .

També podrà contactar amb Sorea mitjançant els telèfons gratuïts.

Anoteu la vostra consulta a l’espai “contacta’ns” de la web (www.sorea.cat).

Darrera actualització: 16.03.2020 | 10:26