Tall de circulació en motiu de la Volta Ciclista a Catalunya

Dilluns, 9 de març de 2020 a les 00:00

Els Veïns i veïnes de Castellgalí veuran afectada la seva circulació en motiu del pas pel municipi de la volta ciclista a Catalunya.

Des de l'Ajuntament de Castellgalí fem arribar un avis a la població en motiu de tall de circulació que es portarà a terme pròximament, ja que els veïns i veïnes de Castellgalí veuran afectada la seva circulació.

A causa del pas pel municipi de la volta ciclista a Catalunya, al municipi de Castellgalí es generaran diverses retencions i cues que caldrà que controleu per si heu d’agafar el cotxe.

Els dies que afectaran al poble de Castellgalí seran el dimecres 25/03/2020 i el divendres 27/03/2020, en aquests dos dies hi hauran talls de carretera, per tal de permetre el pas als ciclistes.

El dimecres 25/03/2020 el tall es portarà a terme a les 13:21 hores, pel que fa a la sortida en direcció Manresa (tall de sortida direcció a Manresa). Com a via alternativa a la circulació en aquest sentit oferim el pas per: Sant Vicenç de Castellet - Pont de Vilomara - Manresa.

El divendres 27/03/2020 el tall es portarà a terme a les 15:54 hores en direcció Barcelona (tall de sortida direcció Sant Vicenç de Castellet). Com a via alternativa a la circulació en aquest sentit oferim el pas per: Sant Vicenç de Castellet, Cal Xecs i Clot del Tufau.

L’autopista restarà oberta a la circulació al llarga d’aquests dos dies.

Es demana comprensió i disculpes a la població per les possibles retencions i problemes que es pugui generar aquest esdeveniment.

Darrera actualització: 05.03.2020 | 13:02