TEMPORADA PISCINA 2023

Dilluns, 5 de juny de 2023 a les 14:00

NOSALTRES JA TENIM GANES D’ESTIU, I TU? PREPARA’T PER A LA TEMPORADA D’ENGUANY! 🏊

🔹Dissabte 17 de juny, iniciem el període de piscina municipal 2023 ‼️📢
💭 Voldràs accedir a les instal·lacions? A partir del 7 de juny ja podràs realitzar la teva inscripció i obtenir el teu abonament (individual i/o familiar).
🔸T’informem com fer-ho:
🔹 Les inscripcions es faran online, mitjançant l’enllaç de linktr.ee de la biografia 🔗 o a 👉🏽 castellgali.reservaplay.com
🔘 Caldrà omplir les dades del formulari i fer arribar adjunt la documentació pertinent, per a cada tipus d’abonament.
✔️ Un cop omplert i efectuat el pagament rebràs el codi QR. Aquest codi QR no serà actiu, fins no s’hagi comprovat que les inscripcions s’hagin fet correctament. Posteriorment, i un cop actiu, ja podràs accedir a la piscina.

👉🏽 Per a més informació, al gimnàs municipal Espai El Pla:⏰De 9h a 21h ☎️ 662.130.863.

..................................................................................................................................................................................

ja podeu obtenir l’abonament de la piscina municipal de Castellgalí 2023 ‼️ 📢
De manera ràpida i senzilla, aquesta temporada, gaudiràs de l’accés a les instal·lacions de la piscina de forma online en 👉🏽 5️⃣ passos.

Us els detallem a continuació:

1. Entrar a: castellgali.reservaplay.com (enllaç biografia)
2. Omplir les dades i adjuntar la documentació pertinent
3. Rebràs el codi QR
4. Es revisaran les inscripcions, per validar que les dades siguin correctes i les bonificacions indicades compleixin els requisits pertinents.
5. S’activarà el codi QR i, per tant, l’accés a les instal·lacions ja serà possible (inici temporada dissabte 17 de juny).
🔹En cas de dubtes/consultes, des del gimnàs municipal. us assessorarem per fer la vostra inscripció o donar-vos d’alta presencialment.
🔸Els abonats/des al gimnàs, amb antiguitat de dos mesos, gaudiran de la piscina municipal directament (a partir del moment en el qual es compleixi el temps imprescindible, per fer-ne ús) el codi QR ja serà actiu.

🏊‍♀️🏊‍♂️ Us donem la benvinguda a les nostres instal·lacions i desitgem que gaudiu d’una bona temporada d’estiu 🏊‍♀️🏊‍♂️

Darrera actualització: 07.06.2023 | 13:38