Associació de pares i mares de l'escola Sant Miquel (AMPA)

Es tracta d’una associació d’àmbit educatiu que té com a objectiu afavorir la relació i la coordinació entre les famílies, el personal docent i els alumnes.

Aquesta Associació porta a terme la seva activitat a l’Escola Sant Miquel del municipi ubicada a l‘Avinguda Montserrat, 8, de Castellgalí.

Entre d’altres accions, aquesta agrupació pretén ser la veu dels pares i de les mares dels alumnes de l'escola Sant Miquel a les administracions públiques.

L'AMPA de l'escola municipal, entre d'altres activitats, s'organitza per portar a terme accions formatives, extraescolars, etc.

Entre els seus serveis hi podem trobar:

(podràs accedir a cada enllaç per obtenir més informació)

També pretén treballar per tal de millorar la participació i el compromís dels pares, dels fills i de la societat educativa en general.

C. Renaixença, s/n 08297 Castellgalí - 08297 Castellgalí - Barcelona
Nom de contacte: Representant de l'AMPA: Jesús López Amador
Telèfon: 93 833 05 00
Adreça electrònica: ampa@escolasantmiquel.cat
Lloc web: agora.xtec.cat/esc-santmiquel-castellgali/
Horari:
Horari lectiu de 9:00h a 12:30h i de 15:00h a 16:30h
Jornada intensiva de 9:00 a 13:00h. Els alumnes que utilitzen el servei de menjador surten a les 15:00h.
Darrera actualització: 02.10.2019 | 13:59