L'espai Coworking de Castellgalí

L’espai coworking de l’Ajuntament de Castellgalí és un equipament públic de titularitat municipal. La finalitat d’aquest espai és oferir a les persones del municipi, a les empreses i/o a les entitats recursos d’infraestructura per al desenvolupament de les seves tasques.

Les principals funcions d’aquest espai són: facilitar espai de treball i de reunió, ser un lloc de trobada i de relació, fomentar la participació ciutadana i l’associacionisme.

ctgl.coworking@diba.cat

1.Pretén ser un equipament d’ús i lloguer amb reserva prèvia de 24hores (a cost totalment zero). Per tal de reservar aquest espai caldrà omplir un formulari amb les dades següents: Nom de la persona responsable de la reserva, número de DNI de la persona responsable de la reserva, dia i   hora que es farà la reserva i un telèfon de contacte.

2.Aquesta prereserva es podrà fer a l’Ajuntament (de dilluns a divendres de les 9 a les 14 hores) presencial o telefònicament: 938330021 o bé mitjançant el correu electrònic a través de la direcció: ctgl.coworking@diba.cat. 

3.Per establir mesures i garantir-ne el bon ús i la conservació, ja que es tracta d’un equipament públic obert per a benefici del municipi, tot el grup i/o la persona responsable s’haurà d’acostar al taulell de l’Ajuntament on deixaran el seu DNI. El DNI es quedarà a l’Ajuntament i també se’n farà una fotocòpia.

4.Es preferible que les persones que vulguin gaudir d’aquest espai siguin del municipi, sinó, com a mínim la persona responsable haurà de ser de Castellgalí.

5.Un cop deixat el DNI des de l’Ajuntament s’acompanyarà al grup a la sala assignada i se’ls donarà el kit d’escriptura de la pissarra magnètica (esborrador i retoladors) i també una cartolina amb el nom del WiFi així com la contrasenya.

L’objectiu de l’espai és aconseguir que els usuaris/àries gaudeixin d’uns espais per poder desenvolupar la seva activitat i realitzar activitats col·lectives de forma puntual o esporàdica, tot vetllant pel bon ús i conservació de l’equipament i pel foment de la convivència en un espai compartit.

D’aquesta forma, un cop hagi transcorregut l’hora de reserva la persona responsable haurà de tornar a l’Ajuntament a buscar el seu DNI i a retornar el kit d’escriptura (esborrador + retoladors) i la persona responsable de l’Ajuntament s’encarregarà de revisar que l’espai hagi quedat en les mateixes condicions.

 

Adreça:

de dilluns a divendres de les 9:00 hores a les 14:00 hores Amb reserva prèvia de 24 hores. (ctgl.coworking@diba.cat)

Darrera actualització: 29.11.2019 | 08:39