Servei d'Inserció de Castellgalí (SIC)

Per tal de reduir l'atur al poble, l'Ajuntament de Castellgalí va posar en marxa el Servei d'Inserció Laboral de Castellgalí (SIC) al 2016.

El Servei d’Inserció de Castellgalí atén a l’Ajuntament de dilluns a divendres (exceptuant dimecres) de les 10h a les 14h. Al SIC es troba la Joana Trullàs Tècnica d’Inserció Laboral i Empresa, qui us ajudarà a obtenir el vostre objectiu final: TREBALLAR. Així, totes les persones del municipi i/o usuàries de la borsa de treball del servei podran cercar i inscriure’s a ofertes laborals i, d’aquesta forma, es podrà reduir l’atur al poble de Castellgalí.

Els dimecres, també s’ofereix, a tots els usuaris, atenció individualitzada amb el Club de la feina al Casal Cultural de Castellgalí de les 10h a les 14h.

Correu electrònic: ctgl.sic@diba.cat

És tracta d’un espai orientat a les persones que es troben en recerca activa de feina o bé millorant la seva situació professional. En aquest servei s’ofereixen els recursos pertinents per tal de facilitar la recerca de feina i la possibilitat d’intercanvi d’informació amb altres persones que es troben en la mateixa situació.

Tenint en compte que buscar feina és una feina, el SIC t’ajuda en:

· La realització del currículum i de la carta de presentació. També ofereix assessorament i suport en la recerca de feina, oferint les eines pertinents per a cada ocasió.

· Inscripció a portals de treball, gestió d’auto candidatures, ofertes pròpies i externes per estar al dia de les possibilitats laborals de la zona.

· Superar entrevistes de feina amb èxit, detectar competències i/o debilitats i fortaleses de cada perfil.

Des de el SIC s'impulsa el teu talent, no deixis perdre aquesta oportunitat. Per més informació dirigiu-vos a les oficines d'atenció al ciutadà de l'Ajuntament de Castellgalí.

Borsa de treball de Catalunya:

Ajuntament- Oficina d'Atenció al Ciutadà

Av. Montserrat, s/núm. - 08297 Castellgalí - Barcelona
Nom de contacte: Atenció al Ciutadà
Telèfon: 93 833 00 21
Adreça electrònica: castellgali@castellgali.cat
Lloc web: castellgali.webmunicipal.diba.cat/
Horari:
De dilluns a divendres de 8:00 a 15:00 h (horari d'hivern)
Dimecres tardes de 16:00 a 19:00 hores (Horari d'hivern)
De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 (horari d'estiu)
Dimecres tarda: no romandrà obert, en horari d'estiu l'Ajuntament.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 04.11.2019 | 10:30