L’Ajuntament de Castellgalí repartirà una mascareta certificada i reutilitzable a cada veí i veïna del municipi, de forma gratuïta

Dijous, 14 de maig de 2020 a les 00:00

Atès que properament recuperarem mobilitat, durant la fase de desescalada, l’Ajuntament de Castellgalí repartirà gratuïtament mascaretes certificades i reutilitzables.

L’Ajuntament de Castellgalí repartirà una mascareta certificada i reutilitzable a cada veí i veïna, de forma gratuïta. Aquest repartiment de mascaretes es portarà a terme a finals d’aquesta setmana principis de la setmana vinent.

El repartiment es portarà a terme a les bústies concentrades (de tots aquells habitants que en disposin) i la resta es farà a domicili. Segons les dades del padró municipal rebreu un sobre amb les mascaretes adequades per a cada membre de la unitat familiar.

Les mascaretes són tèxtils 100%, de polièster i en 3 capes. Aquestes es divideixen entre 4 talles (talla 1, talla 2, talla 3 i talla 4) entre les diferents franges d’edats: de 3 a 5 anys, de 6 a 8 anys, de 9 a 12 anys i de 13 anys en endavant (mesura adult).

Aquestes mascaretes són reutilitzables, ofereixen la possibilitat de ser rentades fins a 105 vegades a màxim 35 graus i disposen d’un assecat ràpid.

Darrera actualització: 14.05.2020 | 11:40